3. Comanda produselor

Pentru a efectua o comandă pe acest site, este necesar ca:

Vă creaţi un cont de utilizator şi să vă autentificaţi.
Utilizatorul să trimită o comandă prin intermediul site-ului, prin telefon sau email(disponibile in pagina de contact).
Pentru comenzile prin intermediul site-ului, este necesar crearea unui cont de utilizator.
Să comunice date reale privind numele, numarul de telefon, adresa de livrare, ce sunt necesare intocmirii documentelor şi expedierea produselor.
Furnizarea de date nereale duce la respingerea comenzii.
După efectuarea comenzii, veţi fi contactat de către un operator pentru confirmare.
Utilizatorul poate renunţa la comanda efectuată fără a preciza motivele anulării.

Toate comenzile efectuate pana in ora 15:00 cu livrare prin curier vor fi expediate in aceeasi zi.

Prin Posta Romana ultima comanda va fi procesata la ora 12:00

Comenzile efectuate dupa ora 15:00 vor fi expediate a doua zi.

Puteti face si comanda telefonic la numarul 0740355293 (L-V, 9:00-16:30)

Cum comand:

Adaugati in cosul de cumparaturi produsul dorit si cantitatea acestuia.

Pas 1

Se va deschide o fereastra noua in care va aparea totalul produselor si modalitatea de expediere(acestea sunt valori implicite si vor trebui schimbate in pasii urmatori pentru finalizarea comenzii). Daca doriti sa mai adaugati si alte produse, apasati butonul "Continua cumparaturile" iar daca doriti sa finalizati comanda, apasati butonul "Finalizare comanda"

In pasul urmator va fi afisat sumarul cosului si costurile implicite de expediere.

pas 3

Pentru modificarea costurilor/modalitatii de expediere sau pentru alegerea livrari local in Mun. Bacau, apasati butonul corespondent fiecarei modalitati de expediere, acest buton se afla in interiorul patratelor marcate cu rosu(in pagina comenzii acestea nu vor aparea). Dupa ce ati selectat  modalitatea de livrare, cosul de cumparaturi se va actualiza cu valoarea acestuia.

Dupa aceasta, se poate plasa comanda. Se poate opta pentru plasarea comenzii fara cont sau se poate face un cont si autentifica, din acest cont puteti vedea statusul comenzilor, istoricul,etc. Este obligatoriu ca datele furnizate sa fie reale si introduse corect, veti fi sunat pentru confirmarea comenzii.

Bifati ca sunteti de acord cu termenii si conditiile site-ului, puteti lasa un mesaj, alegeti modalitatea de plata( plata la livrare, ramburs).

Apasati butonul "confirm comanda", veti primi pe adresa de email detaliile comenzii cat si si modificarile referitoare la starea expeditiei.





3. Livrarea produselor

Suntem magazin exclusiv online, nu avem sediu fizic.
Livrările se efectuează doar pe teritoriul României in sistem ramburs, cu plata la livrare.

După ce utilizatorul a efectuat o comandă, acesta va primi o notificare automată prin email la adresa de înregistrare în site.

Toate produsele sunt livrate exclusiv prin curier sau posta romana, nu se fac livrari personale in mun Bacau.


Prin Poşta Română:

Tariful este de 11 lei oriunde în ţară, comenzile efectuate până în ora 12:00 vor fi expediate în aceeaşi zi.
Timpul de livrare este de 2-5 zile lucrătoare, veţi primi un aviz în cutia postală cu care vă veţi prezenta la poştă.
Dacă nu aţi primit avizul în acest interval, puteţi merge direct cu buletinul la oficiul poştal de care aparţineţi, coletul este acolo dar din motive care ţin doar de poşta română, nu va fost adus.

Prin curier rapid:

Produsele sunt livrate prin firmele de curierat DPD sau Urgent Cargus în 24-48 ore, cu excepţia situatiilor neprevazute.
Costurile de livrare sunt specificate în pagina produsului.
Ultima comandă procesata va fi la ora 15:00, cele efectuate dupa aceasta ora vor fi expediate a doua zi.
Costul de livrare este 19 lei in aria de acoperire a curierului (DPD, UrgentCargus).

Colet cu deschidere la livrare: 23 lei (disponibil doar prin Urgent Cargus, DDP nu ofera acesta optiune).


Pentru localităţile din afara ariei de acoperire a curierului, costurile expediţiei vor fi comunicate de către operator sau se poate opta pentru ridicarea dintr-un sediu al curierului.

În cazul în care coletul primit la livrare este deteriorat, prezinta semne de deschidere, ambalaj rupt, desfacut, este necesar să anunţaţi magazinul iar împreună cu curierul să semnaţi un proces verbal în care să specificaţi starea coletului şi să refuzaţi receptionarea lui.
Dacă efectuaţi această sesizare după plecarea curierului, reclamaţia nu va fi luată in considerare deoarece nu se poate verifica validitatea informatiilor.